2015. szeptember 5., szombat

Díj *O*

Hi guys!

Mint láthattátok/olvashattátok, megérkezett, és bocsánatot szeretnék kérni, hogy volt pofám a hét végén feltenni. Csütörtökön és pénteken 20.20- ra értem haza, szóval csak előtte lehetett volna, de azt nem akartam. :DD
Megkapta a blog a harmadik díját, amit szeretnék megköszönni Nicolette F.- nek, aki az egyik legegyedibb blogot vezeti (emellett rendszeres olvasója vagyok :D). (BLOG: Evolution - A leszármazottak)

http://dieverfluchten.blogspot.hu/2015/04/off-egy-kampany-az-olvasokert.html 

Szabályok:


  • Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől van. ✓
  • Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad. ✓
  • Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad. ✓
  • Írj 12 dolgot a saját blogodról.
  • Válaszolj 12 kérdésre. ✓
  • Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatosan.
  • Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek visszajelzés.✓
  • Cserélj linket ✓
  • Küld tovább 12 embernek a díjat ✓
  • Tedd ki a "plecsnit" egy jó látható helyre, úgy, hogy ide vezessen. ✓
12 dolog Nicolette blogjáról:

  • 12/1 Nagyon hosszú fejezetek vannak, amiket érdemes elolvasni.
  • 12/2 A főszereplő lánynak az képessége, hogy órákig tud bámulni tárgyakat.
  • 12/3 A történet olyan fiatalokról szól, akiknek különleges képességeik vannak.
  • 12/4 A főszereplő lány neve Caitlin.
  • 12/5 A történet jelen időben lett írva -, ami nekem nagyon szimpatikus.
  • 12/6 A kedvenc karakterem Eric.
  • 12/7 A fejezetek száma: nyolc + prológus.
  • 12/8 Szerintem leginkább a fantasy kategóriába sorolható.
  • 12/9 A blog címe figyelemfelkeltő.
  • 12/10 A hirdetéseknél olyan jól fogalmazott, hogy muszáj volt beleolvasnom.
  • 12/11 A Prológus nagyon érdekes volt, kicsit sajnáltam Caitlin anyukáját.
  • 12/12 Caitlin nagyon közel áll hozzám, a lelki világát nézve.
12 dolog a saját blogomról:
 
  • 12/1 Nem gondoltátok volna, hogy Calum volt Norine pasija.
  • 12/2 A történet rartalmaz még meglepetéseket.
  • 12/3 Luke még nem tudja, mit érez Brynn iránt.
  • 12/4 Brynn nem szeretne szoros kapcsolatot senkivel, mert fél, hogy elveszíti az illetőt.
  • 12/5 Brynn anyukája és apukája (biológiai) a reptéren dolgozott.
  • 12/6 Ash sem szereti Norine- t, ez pedig hamarosan kiderül, miért.
  • 12/7 Én a legjobban Luke karakterét szeretem.
  • 12/8 Brynn lelki világát a sajátomról mintáztam.
  • 12/9 Luke kiskorában Riverstone- ban lakott. A különkiadások is ott játszódtak.
  • 12/10 Calum megbocsátott Luke- nak, annak ellenére, hogy Norine miatta szakított.
  • 12/11 Luke nem szerelmes Norine- ba, csak szimpla fellángolás volt köztük.
  • 12/12 Norine viszont szerelmes volt Luke- ba.
12 válaszom a 12 kérdésre:

  1. Melyik szereplő áll legközelebb hozzád? 
  • Azt hiszem Caitlin.
  1. Tetszett a prológus? Ha igen, miért?
  • Mert teljesen átéreztem Caitlin helyzetét, főleg akkor, amikor bejelentették, hogy elmehet egy másik suliba, ahol olyanok vannak, mint ő. Én is így cselekedtem volna.
  1. Mi a véleményed Christina Pierce karakteréről a hetedik fejezet után? 
  •  Nekem eddig sem volt szimpatikus, most sem tudom, mit írjak rá.
  1. A történetben konkrétan nincs megnevezve főgonosz. Te hiányolod?
  • Nem. Jobban szeretem, ha nekem kell kikövetkeztetni a dolgokat.
  1. Volt kedvenc fejezeted? Ha igen melyik és miért?
  • A Prológus. Nem tudom, fejezetnek hívhatom- e, de az tetszett a legjobban. Azért, mert teljesen le tudtad írni Caitlin gondolatait, és ez fogott meg benne a legjobban.
  1. Volt olyan fejezet amit unalmasnak találtál?
  •  Nem, dehogy! Mindegyikben van valami, amitől nem lesz unalmas. :)
  1. Szerinted mit láthatott Caitlin, mikor Christina után leselkedett? Van valami magyarázatod a történtekre?
  • Erre sajnos nem tudok mit írni, mert fogalmam sincs. A körülmények talán segítenek valamennyire, de nem tudom meghatározni. :( Sajnos az sincs.
  1. Van olyan karakter akit nem kedvelsz? Miért?
  •  Pierce, de nem tudom miért. Valahogy nem szimpatikus... Talán a hetedik fejezeti kijelentés miatt, de akkor is!
  1. Ha egy szóval kellene jellemezned a történetet, mi lenne az a szó? Miért ezt választottad?
  • Élvezhető. Azért, mert a fogalmazásod fantasztikus, a leírások kifogástalanok, a szereplők jól meg lettek alkotva. :)
  1. Olvastál már hasonló blogot?
  • Nem, de szerintem ezt szeretted volna hallani. :D
  1. Ez után is követni fogod a történetet?
  •  Rendszeres olvasód vagyok, szóval természetesen! :D
  1. Ha a díj miatt nem kellett volna elolvasnod, meg tetted volna magadtól is?
  • Már megválaszoltam, azt hiszem. :D
12 kérdésem:


  1.  Szerinted Luke mit fog tenni a tizenharmadik fejezetben?
  2. Brynn- nek miért ilyen a lelki világa? (tudom, volt már rövid múlt, de nem arra lennék kíváncsi :))
  3. Szerinted mit takar a "később fantasy" kifejezés?
  4. Szereted Luke- ot? *-*
  5. Ki a kedvenced a történetben? Miért?
  6. Szerinted Brynn jogosan viselkedik úgy, ahogy? Magyarázat?
  7. Ash miért viselkedett úgy Brynn- el a tizenegyedik és tizenkettedik részben? 
  8. Szeretnéd, hogy mihamarabb összejöjjön Brynn és Luke párosa?
  9. A többi srácnak (Mikey, Ash és Calum) szerezzünk egy barátnőt? :D
  10. Mi a véleményed Brynn munkatársnőiről? Miért?
  11. Luke helyébe te is ezt tetted volna? Segítettél volna Brynn- nek?
  12. Elolvastad volna a blogom, ha nem kaptad volna meg a díjat? Vagy ezek után is követni fogod a történetet?
 12 író (és blog), akiknek tovább küldöm:

4 megjegyzés: